Klachten & Retourneren


Wij streven naar de beste service en kwaliteit. Mocht u toch een klacht hebben of een product willen retourneren, volg dan onderstaande stappen:


1. Klachtenformulier invullen


Dien uw klacht in door ons klachtenformulier in te vullen en terug te sturen. Zorg ervoor dat de volgende gegevens compleet zijn:

  • Naam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Productcode en omschrijving
  • Aankoopdatum

2. Product retourneren


Na het indienen van uw klacht kunt u het product terugsturen. Zorg ervoor dat het product goed is verpakt om schade tijdens transport te voorkomen.


3. Verzending


Stuur het product naar het volgende adres:

📍 Meerstraat 68
1941 JD Beverwijk


Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op via 0251-21 64 64 (telefoon/WhatsApp).



Wij helpen u graag verder!


De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:
Ondersteuning > Algemene voorwaarden